tirsdag 22. september 2015

Tirsdag formiddag...!

Så er nok en uke godt igang. Og siden jeg ikke lenger er på plass i barnehagen hver dag, så er det litt forskjellig jobb jeg gjør...
Idag er det hjemmekontor! For ved siden av det å jobbe som vikar, så har jeg begynt å jobbe hjemmefra. Jeg har blitt en FBO. En hvaforno? En Forever Business Owner. Det vil si at jeg har blitt forhandler av Forever sine produkter!
Og hittil har det vært en spennende reise! For ved å bruke noen av disse produktene, så må jeg bare tilstå at jeg har fått en hallelujaopplevelse... Litt sånn frelst, på en måte! Etter å ha slitt noe så enormt med masse migrene, tung (arbeidshemmende) migrene - så har topplokket blitt mye lettere!!! Det er enklere å stå opp om morgenen, kroppen har mer energi. Og for meg så er det aldeles vidunderlig! Det å kjenne at man har ork til å stå i hverdagen, å ha piff til å orke de små ekstratingene. Så ja, det er litt halleluja!

Om du vil styre din egen hverdag, ha litt halleluja - og mer energi, så kan du jo ta kontakt med meg?

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...