onsdag 23. september 2015

Onsdag og nok en jobbe-hjemmefra-dag!


Vi skriver onsdag 23. september på papiret og denne jenta jobber hjemmefra idag også! Mye som skal gjøres!
Idag har jeg fått shoppen min "up-and-running" og det er litt deilig! Da slipper jeg å tenke på når jeg skal få til det!

Men altså - her ser du meg. Fjong og fiiin. Det synes kanskje ikke så godt, for jeg var kanskje litt sparsommelig med påføringen - men jeg har altså tatt en runde med Forevers Marine Mask. Forever Marine Mask rengjør i dybden samtidig som den gjenoppretter hudens balanse. Dette skjed ved hjelp av naturlige havsmineraler fra tang og alger, samt de fuktighetsgivende og hudpleiende egenskapene fra Aloe Vera, honning og agurk.

Dersom du vil vite mer om produktet - klikk her : Forever Marine Mask

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...