lørdag 10. mai 2014

Skuldre opp, og skuldre ned!

Idag er dagen hvor jeg skal puste med MAGEN!
Leiligheten min er solgt, til slutt - på første visning!
Lenge var det stille, og jeg må innrømme at stresset tok litt overhånd.
Ingen av interessentene på lista var interessert nok til å legge inn første bud.
Så kom det en outsider. Som ikke hadde vært på visning.
Som viste seg å være en tøffing - som la inn bud på leiligheten USETT!
Og da skjedde det ting. En til ble med!
Og vips så ble det bittelitt kniving. Bare litt.
Nok til at leiligheten ble solgt til over takst - hurra!

Så idag skal det feires med en flaske sprudlende cava.
Gleder meg til å sprette korken så det smeller...

Nå skal skuldrene ned. I allefall til jeg skal begynne å pakke...!

2 kommentarer:

Unknown sa...

Vel fortjent. Håper dere får det kjempe fint i nytt hus:) symd dere flytter fra Lørenskog. Men jeg forstår. Masse lykke til. Håper cava smakte godt:))

Huldra sa...

Gratulerer både med ny bolig og salg av den gamle :)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...