tirsdag 17. desember 2013

I tilfelle noen kjenner stresset...


Bare en liten betryggelse til dere alle!
Julen kommer, enten det er julevasket, julepyntet eller julebakt.
Tenk om vi alle kunne bruke tiden på samvær og medmenneskelighet
i stedet for å stresse rundt slik de fleste av oss gjør...
Iår har jeg tatt det helt med ro (helt gull igrunn å gå sykmeldt!),
og jeg føler at jeg har fått mer ut av tiden i disse dagene!
Og jeg føler at jeg gjør en forskjell, for i år har jeg brukt litt av tiden
Har gitt både klær, juleaktiviteter og annet - 
det er mennesker der ute som trenger det mer enn oss...
Og vet dere? Takknemligheten er ufattelig og ubetalelig!

1 kommentar:

Lappeteppet sa...

Snille du! God tid fremover ønskes deg, rolige dager med smil!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...