torsdag 19. desember 2013

Homemade er best!

Noen er i år så heldige (synes jeg, da!) at de får hjemmelagde julegaver!
For det er jo ikke til å fornekte, at det å sitte hjemme nesten hver dag - ikke gjør så mye godt for humøret... Da har jeg funnet ut at strikking er terapi for meg! Jeg er fremdeles litt på "novise-nivå" og må følge med på det jeg gjør, jeg teller og fikser og mekker. Dette gjør sitt til å holde meg opptatt! Helt gull. Så over en tid nå har jeg holdt på med en strikkegenser med mønster til Snupsi, men etter at alle deler er ferdige - så ser jeg at den ene armen har en feil i mønsteret. Da må man rekke opp...

Så da tar meg en pause, og strikker en vin-nisse! Denne her skal få selskap av J. P. Chenet, så mottaker blir nok veeeldig fornøyd!

Har dere noe på pinnene der ute, eller er jeg litt old-fashion som strikker???

1 kommentar:

Christel Rosvold sa...

Å ja da. Her er det titt og ofte noe på pinnene. Nettopp ferdig med 2 pr. Votter, og strikket lester av restegarnet. Nå strikkes det sjal. Er ute på jakt etter kreative julegaver. Og her fant jeg jo en flott ide. Tusen takk.