torsdag 19. desember 2013

Homemade er best!

Noen er i år så heldige (synes jeg, da!) at de får hjemmelagde julegaver!
For det er jo ikke til å fornekte, at det å sitte hjemme nesten hver dag - ikke gjør så mye godt for humøret... Da har jeg funnet ut at strikking er terapi for meg! Jeg er fremdeles litt på "novise-nivå" og må følge med på det jeg gjør, jeg teller og fikser og mekker. Dette gjør sitt til å holde meg opptatt! Helt gull. Så over en tid nå har jeg holdt på med en strikkegenser med mønster til Snupsi, men etter at alle deler er ferdige - så ser jeg at den ene armen har en feil i mønsteret. Da må man rekke opp...

Så da tar meg en pause, og strikker en vin-nisse! Denne her skal få selskap av J. P. Chenet, så mottaker blir nok veeeldig fornøyd!

Har dere noe på pinnene der ute, eller er jeg litt old-fashion som strikker???

1 kommentar:

Christel’s hobbykrok sa...

Å ja da. Her er det titt og ofte noe på pinnene. Nettopp ferdig med 2 pr. Votter, og strikket lester av restegarnet. Nå strikkes det sjal. Er ute på jakt etter kreative julegaver. Og her fant jeg jo en flott ide. Tusen takk.

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...