tirsdag 28. februar 2012

Snø, tåke og regn?

Ja, sånn går no' dagan! Hjemme med syk Snupsi idag også. Begynner å tro at hun er litt værsyk, jeg...
For her er det tåke idag. Dog ingen snø, da. Jeg ser jo at det fortsetter å smelte der ute.
Skal straks ut for å teste været - hunden må få sin første luftings.

Og i påvente av bedre vær (det er meldt sol og opptil 12 varme idag), så holder Snupsi sengen/sofaen og morsan blir jobbendes med bilderedigering idag. Burde sikkert funnet på noe annet fornuftig å gjøre 
- men idag skal jeg faktisk ikke det! Jeg skal kose meg med Photoshop, jobbe med noen bilder fra siste Thailandtur og bare koooose meg! Det er på tide at jeg får i land den siste boken fra vår siste tur!
Og idag poster jeg faktisk en side fra albumet vårt...

Carpe diem - nyt dagen i sol eller regn!

3 kommentarer:

Veien til frihet sa...

Ja ikke sant... 12 pluss grader... de har jeg ventet på i hele dag jeg... Vi får nok vente litt til tror jeg :)

God bedring til Snupsi
klem klem

3prinser sa...

Flott side til albumet deres da :) lenge siden jeg har scrappet noe som helst...

Lena sa...

Har endelig fått ferdig rundt 75 sider til albumet for 2009 fra Thailand. Da mangler bare albumet for 2010.
...og glemte jeg å nevne at vi drar på ny Thailandtur nå i slutten av mars...?

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...