mandag 27. februar 2012

Hvor ble det av våren?

Bilde av Victor Eredel
Ja, for hvor i alle dager ble det av våren?
Her har man hatt det herligste påskevær i vinterferien, for så å våkne opp til atter en gang skole og jobb - og hva ser man? Joda - det SNØR igjen der ute! Jeg som er sååå klar for full snøsmelting! Har hatt en helt fantastisk helg, fylt med så mye sol, venner og glede - at det var en skikkelig nedtur å kikke ut i dag morges.
Så går man for å vekke sin lille hjerteskatt - bare for å finne ut at formen er laber og sykdom har inntatt vårt hus... Fra å være høyt oppe, kom man fort ned igjen...
For å trøste meg selv har jeg spist herlig Tom Kha Gai til frokost - og nå sitter jeg her og koser meg med en deilig kopp Nespresso.

Må passe på å ønske nye følgere velkommen! Det er alltid sååå koselig å få kommentarer fra dere alle!
Carpe diem, alle søte!

2 kommentarer:

Nennes sa...

Uff, ikke gøy.
Håper ikke sykdommen blir for lenge i hus...og at våren kommer tilbake, men det er jo bare februar :)

Carpe diem!

Veien til frihet sa...

Ja hvor ble den av? Jeg våknet til snøvær og det blir bare verre og verre, nå snør det flak på str med femkroninger... Jeg løp ut å reddet blomstene mine, nå står de alle på benken og så langt ser det ut som de lever :)

God bedring til lille hjerteskatt :)

Måtte solen komme veldig snart tilbake til oss begge :)

klem klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...