søndag 4. april 2010

Solen skinner!

sunshine flower Pictures, Images and Photos

Det ser ut til å bli en flott 1.dag påske! Solen skinner - endelig, og det lover godt. Man blir automatisk på bedre humør med en gang solen titter frem!

Om litt blir det påskefrokost med egg og hjemmedyrket karse. Det er nok mest spennende for snuppelille - som har sådd karsen selv. Men om ikke annet, så SPISER vi den i allefall!!! Senere på dagen står det besøk på planen, og det skal nok bli koselig. Det er nok mulig at en liten sykkel blir tatt frem fra boden og får seg en velfortjent vask idag - nå er det på tide å ta av støttehjulene...

Ønsker dere alle en finfin førstedag påske!

4 kommentarer:

Mari sa...

Hei Lena
Takk for koselig hilsen på bloggen min, eg var desverre på overtid med heile give awayen min... Men det blir nok flere etterhvert:) Ønsker deg ei flott påske videre!

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hei. Ja, den ene dagen i påska det var sol, da satt vi i bilen på vei hjem fra fjellet...Mistenker at det kommer fram noen sykler her også i morgen.

Guttemamma sa...

Har tatt av støttehjulene her i dag og,hvor ble årene av...sukk,snart har jeg tre skolegutter!!
Nattaklem,nyt den siste påskedagen i morgen

Fru Fjeldhammer sa...

jeg tror jeg dævver... påskeplanter når påsken er over? Og tror du gult havner inn her da? *LOL*

Du kunne godt ha tatt med deg sola hjem synes jeg Lena!?

Er det jobb i morgen eller har dere jobbet den inn?

klem

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...