onsdag 23. desember 2009

Nissekos...


Litt stemning fra meg... Rødvinsgløggen er i glasset, mor i huset ser på Nanny mcPhee og nissen har fylt opp julestrømpen til lillesnupp. Den første julefeiringen er over, nå gjenstår bare den andre i morgo. Enn så deilig det er å sitte her i stillheten, så skal sant sies at det faktisk er litt ensomt... Det har det vært lenge. Har lovet meg selv at det snart er på tide å grave seg ut av hulen, så kanskje 2010 blir mitt år?
I morgen er de fleste av oss klare for festivitas med venner og familie. Her i huset har vi tenk å bidra litt til de som ikke er så heldige. Vi skal avlevere julegaver til kultursenteret nedi veien, for der er det julefeiring for de som kanskje ikke har familie å feire sammen med. Ikke store bidraget, men kanskje noen blir glade for gavene vi kommer med?
Until tomorrow, ha en fantastisk lilleaften!

3 kommentarer:

Anja Holt sa...

2010 blir ditt år - jeg føler det på meg! Når våren kommer gjør du som bjørnen og tasser sulten ut av ditt lille rosa bjørnehi!

Fru Fjeldhammer sa...

God jul til deg og frøkna.. håper også 2010 blir ditt år!!

Håper feiringen i dag gikk ok?

Klem

Home By Virginia sa...

♥ Titter innom for å ønske deg og dine en riktig GOD JUL ♥

Klemmer fra Malin Virginia

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...