fredag 24. april 2009

Løp & kjøp! 50% avslag!

Tenkte jeg skulle komme med et lite tips til dere på en fredags kveld, jeg...
Noen som er i litt mood for shopping?
I så tilfelle må dere ta turen inn til Rett-rundt-hjørnet! En herlig blogg hvor man fint kan finne en fristelse eller to...


Hva med noen søte gakk-gakker?
Søte Virre er kjempeflink til å sy - hun lager de flotteste ting! Og for de av dere som er litt Tilda-frelst, så er dette plassen å shoppe! Jeg har handlet endel av denne damen, og jeg har vært strålende fornøyd med absolutt ALT!


Vakre, vakre Tilda-figurer...
Det beste av alt - det er SALG denne helgen! Kun denne helgen, da! For dersom du brenner av over 500,- da får du 50% på kjøpet!

Jeg har fått Tilda-figurer, veske (som brukes flittig), puter, kosmetikkpunger, forkle, og mer fint.

Så ta turen inn til Virre - og brenn av noen kroner. Jeg garanterer at det er bra kvalitet!
God helg alle sammen!

2 kommentarer:

Virre sa...

Ååååå....tusen takk for god omtale. Det var koselig å komme hjem til nå på fredagskvelden ja!

klem fra Virre

Guttemamma sa...

Takk for tipset og god helg,lena!!

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...