lørdag 2. august 2008

Gipsavtrykk


(Mobilfoto)
Jeg har endelig fått klart gipsavtrykket jeg tok av lillesnupp da hun var litt mindre enn det hun er nå. Noen ganger er det slik at jeg lider av TTT-syndromet, og det er vel nettopp det som har skjedd her... *ler*

Uansett - dette er en gjør-det-selv pakke jeg har kjøpt på Panduro (tror jeg det var). Hele bildet var forsåvidt relativt enkelt å lage, bortsett fra at formen kanskje ikke var den letteste å sette sammen. Klipp og lim? Vel, det ble greit til slutt - men jeg måtte frem med kniven for å få plass til gipsbildet i rammen til slutt. På selve rammen har jeg brukt decoupage. Lurer på om jeg ikke synes rammen ble litt "mørk" - så jeg skal forsøke bruke litt lasur på toppen. Det gjenstår også litt pussing på toppen av det hele, for gipsplaten brakk jo selfølgelig i to - så jeg måtte snekre den sammen igjen. Men totalresultatet ble vel ganske bra, eller hva?

Ønsker dere alle en riktig fin weekend - og tusen takk for de koselige kommentarene dere legger igjen hos meg, jenter!

2 kommentarer:

MeyBiMe sa...

Dette var veldig søtt!!!!
Angrer på at jeg (som også lider av TTT syndromet) Ikke har tatt slike avtrykk av mine da de var små!!!
Nå er de 11 og 6 år :-(
Ja ja :-)

Millas hem sa...

En sån söt liten tavla med avtryck!
Rara fossingar! // Kram Camilla

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...