tirsdag 4. september 2018

Så er man inne i høstmåneden...

Det er unektelig ingen tvil, sommermånedene er over - og kalenderen sier høst. Dog har de siste dagene vært helt nydelige, med masse sol og greie temraturer. Men når august er over, da kommer kortere dager og kjøligere tempraturer.
Høsten er i seg selv vakker, med sine flotte farger og litt skarpere luft. Men jeg liker ikke det den bringer bud om... Vinteren ifjor er det vel neppe noen som vil ha en gang til, i allefall ikke jeg! Sjeldent har det vært så mye snø i hagen...
Men altså - men høstlige kvelder så kommer jo også kveldskosen og roen senkende over oss. Mer dus belysning, vi krøller oss sammen i sofaen med strikketøy og vi tenner våre lys. Og det er jo kos! Jeg var en snartur på Ikea i slutten av forrige uke og hanket med meg noen herlige duftlys - så stua mi lukter helt himmelsk om kvelden når lysene er tent! Disse blir helt klart en favoritt for meg!

Ingen kommentarer:

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...