lørdag 12. november 2011

Proteinbar - som smaker smaskens!

Jeg har nok en gang fått tilsendt noe i posten fra Like n'Share.

Denne gangen skulle jeg prøvesmake en bar fra Nutrilett. Nutilett HungerControl - Premium Dark Chocolate. Og no problem for meg, det altså - denne har jeg spist et utall av ganger! For er det noe jeg har forsøkt maaange av, så er det energibarer. Og mange smaker pyton, noen smaker sponplater - men denne smaker GODT!
Akkurat denne typen har små biter av sjokolade i seg, så det kan vi like!!! Og den metter også bra! Så for de av dere som er på jakt etter et mellommåltid, noe å ha i vesken når sulten virkelig setter inn, eller vi som trenger noe i kroppen etter trening - denne er tingen!

Og så kan dere jo gå inn på linken på toppen av innlegget, melde dere inn og kanskje bli med i forsøkspanelet selv og få tilsendt morsomme ting å prøve...?

Glad dag og finfin helg ønskes!

2 kommentarer:

Elisabeth, innerst i veien sa...

Hm, blir det ikke som godteri da? :-)

Vi har planer om zoologisk museum søndag, gleder meg.

Gooood helg der borte et sted.

Lena sa...

Nei - denne er nok ikke som gotteri... Har lest en sjekk av forskjellige proteinbarer i bladet I Form, og nutrilett kom best ut med tanke på både smak og kaloriinnhold. Og den SMAKER faktisk bra. I allefall til min gane...