lørdag 14. mai 2011

Dagene flyr...

Dagene flyr, de er hektiske og det er mye å gjøre. Lysere og lengre dager betyr mer uteaktiviteter, og det bærer alt inne preg av...
Soverommet er ennå ikke ferdig, jeg mistet helt piffen etter all motgangen jeg støtte på. Det gjenstår fremdeles maling og listing - og kan jeg legge ut skrytebilder av herligheten. Men når jeg blir ferdig, er neimen ikke greit å si!
I mellomtiden nytes dagene med god mat med godt tilbehør...

Idag reiser vi en snartur til utlandet for å kose oss litt!

Carpe diem - nyt dagene!

2 kommentarer:

Anja Holt sa...

Det er det aller viktigste det, å kose seg altså! Gleder meg til å se bildene, blir sikkert kjempefint!!!

Kos dere på tur!

Frøken Englefjes sa...

Å heldiggrisen som snart skal ut å reise:) jeg vil og! Soverommet kan du jobbe med når det regner! Bare bestem deg for at "tidsnok" betyr når du vil, da blir ting alltid tidsnok ferdig:)

Enkel og grei kjøleskapsgrøt med chia og hempfrø.

Er du en av de som kanskje er litt lei av kjipe frokoster? Eller du spiser kanskje ikke frokost i det hele tatt? Jeg har gjennom hele mi...